Dlaczego warto dołączyć do DDOB? Moja przygoda.

Jak natrafiłam na DDOB?
Pewnego dnia przeglądając instagram zauważyłam post DDOB o treści "Zostań influencerem", kliknęłam w odpowiedni link i tak to się zaczęło. Na początku nie wiedziałam za bardzo co się tutaj robi i jak. Po jakimś czasie jednak co raz bardziej przekonywałam się do tej strony. Powili zdobywałam większe liczby wyświetleń, komentarzy i like'ów. To było strasznie motywujące, a do tego, że pojawiły się wtedy monety. Nie były one jeszcze, aż tak rozwinięte jak teraz, ale i tak to był wielki przełom!
Wymienianie monet to ściema, czy naprawdę to działa?
Zastanawialiście się czy wymienianie monet na kupony, instaxy czy koszulki działa? Ja także. Nie dawno miałam okazję zakupić owy kupon do Rossmana na kwotę stu złotych. Jakie było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że to naprawdę działa! Zrobiłam zakupy, a nie straciłam ani grosza! Jest to naprawdę dobre wyjście. Monety po dodadniu zadań oraz odznak zdobywa się znacznie szybciej i łatwiej, więc zacznijcie je zbierać, jeżeli jeszcze tego nie robicie!
                                            Ma to sens na dłuższą metę?
Oczywiście, że tak! Może nie jako główna praca, ale jako dodatkowy zarobek i doświadczenie jest świetną opcją! Jeśli macie instagrama to możecie dzięki DDOB podpisać współpracę z innymi firmami, co jest opłacalne. Także monety są dobrą opcją, kiedy chcemy zrobić sobie prezent.
Czy warto poświęcić na to trochę czasu?
Oczywiście, że tak! DDOB to świetna platforma z perspektywami! Tutaj możecie nie tylko wstawiać posty, ale także współpracować z innymi firmami! Jest wiele możliwości. Ja sama mam za sobą już ponad 4 miesiące bycia influencerem DDOB. Jestem bardzo szczęśliwa, że mam za sobą już 70 wpisów i trochę doświadczenia. Oczywiście nie było mi tak kolorowo, ponieważ miałam przez pewien okres kryzys, przez co porzuciłam pisanie "fair" i skopiowałam parę wpisów. Dziś bardzo tego żałuję, bo przez ten głupi błąd staciłam wyświetlenia ;/ Ale pamiętajcie nie można się poddawać! Bardzo dziękuję wszystkim, którzy tworzą społeczność DDOB za wyrozumiałość i serce, które tutaj wkładają!

MOJE KONTO NA DDOB :) https://ddob.com/user/id/34225/wexgh
DOŁĄCZCIE DO DDOB! https://ddob.com

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak rozpoznać FRIENDZONE?

Najmodniejsze manicure 2018!